Objednávací systém

 
Zásadní změnou na jaro 2020 bylo zahájení objednávání. Byl to dlouhodobý požadavek pacientů. A většinou byl kladně přijat. Bohužel se nelze zavděčit úplně všem. 

* Hlavním cílem objednávkového systému je především zkrátit čekání na vyšetření v čekárně – to jistě ocení pracující, dojíždějící a prostě všichni, kdo neradi čekají 🙂

* Další dopad je epidemiologický – v současné době není možné, aby v čekárně sedělo patnáct či dvacet lidí najednou, jako tomu bylo dříve.

* V neposlední řadě je to organizace práce a zlepšení kvality péče.

* Největším úskalím bylo zavedení do praxe. Věřím, že ne pro všechny bylo jednoduché si zvyknout … bude to chtít ještě nějaký čas … Ale měsíc od měsíce se situace lepší – tedy ubývá neobjednaných neakutních ošetření – což je hlavní příčina nedodržování objednávacích časů

* Další komplikací se ukázala pandemie COVID-19 a s tím spojený enormní nárust telefonických konzultací (řádově desítky telefonátů denně).  Tyto konzultace se maximálně snažíme přesunout do odpoledních hodin. Ale i tak zůstává přetlak na telefonních linkách. Dalším opatřením ke zlepšení této situace bude možnost OBJEDNÁNÍ PŘES INTERNET (resp. naše webové stránky) z pohodlí domova. Systém je ve fázi testování a propojení s ambulantním systémem – coming soon 🙂